天口凍.食煲仔飯:鮮淮山肉餅煲仔飯

凍冰冰的日子,最想吃暖笠笠的食物,打邊爐、煲仔飯、羊腩煲...

鮮淮山肉餅煲仔飯
鮮淮山肉餅煲仔飯 

煮煲仔飯,其實比用飯煲煮更容易,又方便,一煲搞掂有餸有飯 。今次就做了鮮淮山肉餅煲仔飯 。

買回來的免治豬肉,先用調味料醃好。再將新鮮淮山洗乾淨,削皮切粒,放入豬肉混合。

白飯跟平常的水份就足夠,先用大火煮滾,滾後繼續大火煲一、兩分鐘。然後轉最慢火,到水份蒸發到剛好飯面上,放豬肉在飯面後冚蓋,再多十五分鐘左右就可以吃了!若想多些飯焦就繼續慢火燒多一會。不過時間和火力真的因不同爐頭和器具而異,所以真的要 trial and error 試一試!

而我的瓦煲,沒有跟媽媽的古法處理,所以用了幾次已經宣佈玩完(相片下面的裂痕),真是不聽老人言,嗚嗚...

Comments

Popular posts from this blog

美國羚羊谷: 想像力的小考驗

牛油果發芽了!

曼谷的舊城區:地道 Nang Loeng 市場 | 百年木建築戲院 Sala Chaloem Thani